Terug

Ik heb een kapot product ontvangen

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Baasje- en Huisdiertevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.


Wanneer je een defect product hebt ontvangen stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen je vriendelijk vragen om aan te geven welk product er defect is. We hebben ook een aantal foto 's nodig in dit geval. Met deze foto 's kunnen wij in de meeste gevallen de schade bij de vervoerder verhalen. Wij hebben de volgende foto's nodig:

  • Een foto van het product.
  • Een foto van het defect of de beschadiging.
  • Een foto van de streepjescode.
  • Een foto van de doos van de buitenkant.
  • Een foto van het verzendlabel op de doos.

Vergeet niet jouw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor je oplossen. Wij hoeven in de meeste gevallen het kapotte product niet retour en sturen je zo snel mogelijk een nieuwe. Als wij het kapotte product wel retour nodig hebben, zullen wij daar uiteraard de kosten voor dragen en het je laten weten.


Niet gevonden wat je zocht?

Liever een medewerker spreken?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Start een chat

24/7 binnen 1 minuut

Stuur een e-mail

Antwoord binnen 24 uur

Telefoon

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00

0850030008

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00