Terug

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Baasje- en Huisdiertevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.


Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen je vriendelijk vragen om aan te geven welk product je hebt ontvangen zodat wij kunnen nagaan wat er is mis gegaan. Een foto van het product en de streepjescode helpt daar enorm bij! Vergeet niet jouw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor je oplossen.


Niet gevonden wat je zocht?

Liever een medewerker spreken?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Start een chat

24/7 binnen 1 minuut

Stuur een e-mail

Antwoord binnen 24 uur

Telefoon

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00

0850030008

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00