Terug

Kan ik een product ruilen?

Is een product niet naar wens? Wil je een product omruilen? Dan zijn er een paar stappen die je dient te doorlopen. We hebben ze hieronder beschreven voor je.


1. Meld het artikel retour. Zie ook Kan ik een product retour sturen?

2. Plaatst een nieuwe bestelling voor het artikel dat je wilt hebben.


Wij storten jouw geld voor het retour ontvangen product altijd snel terug. Als je het vervelend vindt om 2 keer vooruit te betalen, raden wij je aan het nieuwe product af te rekenen met 'Billink '. Je hoeft dan niet meteen te betalen, maar ontvangt het gewenste product wel meteen de volgende dag.



Niet gevonden wat je zocht?

Liever een medewerker spreken?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Start een chat

24/7 binnen 1 minuut

Stuur een e-mail

Antwoord binnen 24 uur

Telefoon

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00

0850030008

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00