Alles over diepvriesleveringen
Komt mijn diepvries bestelling bevroren aan? Jazeker!
Wij verzenden jouw diepvriesbestelling in speciale dozen, die de kou van het toegevoegde droogijs in de doos houden. Hierdoor kan jouw bestelling met een gerust hart aan de pakketbezorger worden overgedragen, omdat dit zorgt dat het diepvriesvoer bevroren blijft. We doen er zelfs nog een beetje extra droogijs bij, mocht de pakketbezorger het voer wegens omstandigheden niet direct afleveren dat dit de dag erna nog steeds bevroren is.
Zoals je wellicht zult begrijpen, kost het een hoop aandacht, tijd en geld om diepvries te versturen ten opzichte van reguliere zendingen. Om die reden berekenen wij € 12,50 toeslag aan je door voor diepvries bestellingen.
Niet gevonden wat je zocht?Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag
bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00