Hoe moet ik bestellen?
Wil je iets bestellen bij TIM's? Volg onderstaand stappenplan voor het plaatsen van jouw bestelling:
Stap 0 (optioneel) Log in met jouw account. Je kunt eventueel hier lezen hoe je een account kunt aanmaken.
Stap 1 Plaats de producten die je wilt hebben in jouw winkelmand. De prijzen van alle artikelen worden vermeld inclusief BTW.
Stap 2 Klik op de winkelmand en druk dan op bestellen
Stap 3 Vul jouw gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode. Ook kan je hier de inhoud van het winkelwagentje controleren. Bevestig daarna je bestelling. De bestelling is nu definitief.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je binnen 10 minuten een orderbevestiging per email. Wil je toch nog wijzigingen aanbrengen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wanneer je bestelling al verzameld is in het magazijn, kunnen wij helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
Zodra de bestelling is ingepakt in ons magazijn en wordt verzonden, ontvang je per email een verzendbevestiging. Die bevat een Track & Trace code waarmee je het pakket via internet kan volgen.
Wanneer je hebt gekozen voor betaling achteraf, ontvang je apart nog een betaallink om jouw betaling af te handelen.
Niet gevonden wat je zocht?Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag
bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00