Mijn bestelling is te laat of niet geleverd
Wij doen onze uiterste best onze levertijden waar te maken maar het kan voorkomen dat door wat voor reden dan ook de levering vertraging op loopt. Mocht je niet in nood zitten adviseren we altijd even een dagje af te wachten. Negen van de tien leveringen wordt over het algemeen de volgende dag geleverd. We zijn helaas afhankelijk van de service van de pakketbezorging bedrijven.
Geeft de track & trace aan dat je bestelling al is afgeleverd? Dan is het verstandig om in elk geval nog even 1 werkdag af te wachten. Laat het ons in zo'n geval echter wel altijd binnen uiterlijk 5 werkdagen weten.
Heb je haast? Neem contact met ons op en we zoeken samen naar een oplossing. Vergeet niet jouw bestelnummer bij de hand te houden.
Niet gevonden wat je zocht?Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag
bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00