Terug

Mijn bestelling is niet compleet

Geen paniek! We leggen hier kort uit wat er aan de hand kan zijn.


1. Meerdere pakketten. Bestellingen worden soms in meerdere pakketten verzonden. U ontvangt voor ieder pakket een individueel Track&Trace nummer. 

2. Even niet op voorraad. Het kan zijn dat op het moment van het pakken van uw bestelling het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Op de door u ontvangen pakbon staat wanneer het wel geleverd zal gaan worden. Het product staat voor u 'in bestelling' en zal direct worden doorgestuurd zodra het binnenkomt van de leverancier. Lees hier meer over hoe dit in zijn werk gaat.


Heeft u alsnog een vraag of wilt u de 'in bestelling' artikelen annuleren en uw geld terug? Stuur ons een mail en we helpen u graag verder. Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen.



Niet gevonden wat je zocht?

Liever een medewerker spreken?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Start een chat

24/7 binnen 1 minuut

Stuur een e-mail

Antwoord binnen 24 uur

Telefoon

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00

0850030008

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00